Brandžios moters organizmas smarkiai skiriasi nuo jaunos. Tad reikėtų atidžiai apžvelgti savo mitybos įpročius ir pakeisti juos atsižvelgiant į amžiaus pokytį.

Pirma, po keturiasdešimties prasideda hormoniniai pokyčiai. Dėl to keičiasi odos, medžiagų apykaitos ir nervų sistemos būklė. Todėl, jeigu ketinate numesti svorio, reikėtų ne tik mažiau valgyti, bet ir kruopščiai atsirinkti, ką valgyti.

Antra, prasideda žarnyno problemos, nes mažėja jo sienelių elastingumas. Pradeda dažnai užkietėti viduriai ir pūsti pilvą. Kad to išvengtumėte, reikia stebėti savo mitybą.

Jeigu norite efektyviai mesti svorį ir pasirūpinti bendra organizmo būkle, pasinaudokite toliau pateiktomis rekomendacijomis.

Ką valgyti moterims po keturiasdešimties?

Atkreipkite dėmesį į augalinės kilmės ir pieno baltymus. Su metais reikėtų mažinti suvartojamos mėsos kiekį, nes ji gerokai sunkiau virškinama. Todėl įtraukite į savo racioną varškės, sūrių ir grybų. Jeigu jums sunku atsisakyti mėsos, rinkitės švelnesnę ir neriebią, pavyzdžiui, triušieną ir vištieną.

Vos prabudusi, išgerkite stiklinę vandens, taip pat gerkite daugiau vandens tarp valgymų. Negerkite daugiau nei vieno puodelio kavos per dieną.

Negerkite saldžių gazuotų gėrimų, atsisakykite greitojo maisto ir miltinių gaminių. Saldūs kepiniai ir cukrus – tai greitieji angliavandeniai, o juos organizmas greitai skaido ir paverčia riebalais.

Jeigu nepavyksta iš karto atsisakyti nesveiko maisto, bandykite kas savaitę atsisakyti po vieną produktą. Dietologai siūlo pasinaudoti viena gudrybe. Jeigu labai norisi kažko tokio, suvalgykite tai pirmoje dienos pusėje, tik papildykite produktu, turinčiu daug skaidulinių medžiagų, pavyzdžiui, valgykite karamelizuotą obuolį, viso grūdo duoną su plonu uogienės sluoksniu.

Atkreipkite dėmesį į sezamų sėklas. Jose yra fitoestrogenų – augalinių moteriškų lytinių hormonų analogų. Šios sėklos padės sureguliuoti medžiagų apykaitą ir sumažinti blogojo cholesterolio lygį. Tik vartokite ne daugiau nei tris arbatinius šaukštelius per dieną.

Ar norite liekno kūno ir gerai veikiančio žarnyno? Atsisakykite alkoholio. Švenčių metu galima išgerti vieną raudonojo vyno taurę.

Riebios jūrų žuvys – geriausias produktas moterims po keturiasdešimties. Jose esantys polinesotieji riebalai apsaugos kraujagysles, pagerins atmintį, suteiks spindesio odai ir plaukams.

Kas yra suskaidyta mityba? Tai mityba mažomis porcijomis kas 2–3 valandas. Jūs nespėsite išalkti ir pagreitinsite medžiagų apykaitą. Jeigu pripratote nevalgyti visą dieną, o vakare pulti šaldytuvą, tai iš pradžių jausite diskomfortą. Bet labai greitai priprasite.

Vadovaukitės šiomis paprastomis taisyklėmis būdamos bet kokio amžiaus ir visada jausitės jaunos ir žvalios. Pamirškite sunkumą skrandyje ir antsvorį. Pabandykite, tai nesudėtinga!