Jeigu žmogus nori pasiekti savo svajones, būti sėkmingas ir laimingas, jis turi būti puikios fizinės ir dvasinės sveikatos. Tačiau, nors skamba paradoksaliai, dėl šiuolaikino greito gyvenimo tempo judame daug mažiau, o valgome bet ką ir bet kaip. Dėl to nukenčia ne tik mūsų fizinis kūnas, bet dvasinė sveikata: nuolat jaučiamės pavargę ir nervingi.

Mes patys esame atsakingi už savo sveikatą ir dvasinę savijautą. Pateikiame keletą paprastų patarimų, kurie padės ugdyti sveikos gyvensenos įpročius.

1. Miegas Miegokite ne mažiau kaip 7–8 val. per parą. Gerai pamiegojęs ir pailsėjęs žmogus būna darbingesnis, laimingesnis, sveikesnis ir, žinoma, gražesnis. Beje, anot mokslininkų, ilgiau miegoti taip pat nedera. Per ilgas miegojimas kenkia taip pat, kaip ir jo trūkumas.

2. Mityba Valgykite pusryčius. Sena patarlė įspėja: pusryčius suvalgyk pats, pietus pasidalyk su draugu, o vakarienę atiduok priešui. Nepavalgę pusryčių neturėsime energijos, kuri reikalinga produktyviam darbui. Seniai žinoma, kad tie, kurie nevalgo pusryčių, turi atminties problemų, jiems sunkiau susikoncentruoti ir kokybiškai dirbti.

3. Judėjimas Judėkite. Nebūtina bėgti į sporto klubą ir auginti raumenis. Gerai savijautai pakanka ir nedidelio fizinio krūvio. Bent valandą per dieną vaikščiokite arba 20–30 min pabėgiokite. Jeigu jūsų darbas yra sėdimas, kas valandą darykite 5 min. pertraukas: atsistokite, kiek pavaikščiokite, pajudinkite kaklą ir nugarą. Net ir nedidelis fizinis krūvis padeda išvengti nutukimo bei širdies ir kraujagyslių ligų.

4. Taisyklinga laikysena Stebėkite savo laikysena kai vaikštote ir sėdite. Nesikūprinkite, nes netinkama stuburo padėtis anksčiau ar vėliau sukels nugaros problemų.

5. Juokitės ir mylėkite save Džiaukitės gyvenimu ir kuo mažiau jaudinkitės dėl menkniekių. Teigiamos emocijos pagerina gyvenimo kokybę ir stiprina imunitetą, o nuoširdus juokas prailgina gyvenimą. Skirkite laiko sau, užsiimkite tuo, ką mėgstate, taip užkirsite kelią depresijai ir liūdesiui. 

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :