Astronomai kartu apžvelgė kanibalistinę mūsų kaimyninės didžiosios galaktikos Andromedos praeitį, kuri dabar pasirinko „Paukščių taką“ kaip kitą pagrindinį patiekalą.

Galaktikos detektyvo darbas nustatė, kad Andromeda, matyt, per pastaruosius kelerius milijardus metų, suvalgė keletą mažesnių galaktikų, paliktų dideliais žvaigždžių srautais.

ANU tyrėjas dr. Dougalas Mackey’as, kuris kartu su Sidnėjaus universiteto profesoriumi parašė Geraintą Lewisą, teigė, kad tarptautinė tyrimų komanda taip pat rado labai silpnų pėdsakų daugiau mažų galaktikų, kurias Andromeda pagamino dar anksčiau, galbūt net 10 mlrd. metų, kai ji pirmą kartą formavosi.

„Pieno kelias yra susidūrimo su Andromeda kursas maždaug per keturis milijardus metų. Taigi žinoti, koks monstras priešinasi mūsų galaktikai, yra naudinga norint sužinoti galutinį Paukščių Tako likimą“, – sakė dr. Mackey iš ANU tyrimų mokyklos iš AN. Astronomija ir astrofizika.

„Andromedoje yra daug didesnis ir sudėtingesnis žvaigždžių halogenas nei Paukščių Take. Tai rodo, kad ji sudegino dar daugiau galaktikų, galbūt didesnių.“

Senovės šventimo ženklai užrašyti žvaigždėse, skriejančiose aplink Andromedą, o komanda tyrinėja tankias žvaigždžių grupes, žinomas kaip rutuliniai spiečiai, kad atskleistų senovės valgymo laikus.

„Atsekdami silpnesnes šių mažesnių galaktikų liekanas su įterptais žvaigždžių spiečiais, mes sugebėjome atkurti tai, kaip Andromeda juos įvilko ir galiausiai apgaubė skirtingais laikais“, – teigė dr. Mackey.

Atradimas pateikia keletą naujų paslapčių, kai du galaktikų maitinimo smūgiai vyksta visiškai skirtingomis kryptimis.

„Tai labai keista ir leidžia manyti, kad ekstragalaktinis maistas yra maitinamas iš to, kas vadinama„ kosminiu materijos tinklu “, kuris sriegia visatą“, – sakė profesorius Lewis iš Sidnėjaus astronomijos instituto ir Sidnėjaus universiteto fizikos mokyklos.

„Labiau stebina atradimas, kad senovės šėrimo kryptis yra tokia pati kaip keistoji„ palydovų plokštuma “- netikėtas nykštukinių galaktikų, skriejančių aplink Andromedą, suderinimas“.

Dr Mackey ir profesorius Lewis buvo komandos, kuri anksčiau atrado tokius lėktuvus, trapūs ir greitai sunaikinti Andromedos sunkio jėgos, per keletą milijardų metų, dalis.

„Tai gilina paslaptį, nes lėktuvas turi būti jaunas, tačiau atrodo, kad jis suderintas su senovės nykštukinių galaktikų maitinimu. Galbūt tai yra dėl kosminio tinklo, bet iš tikrųjų tai tik spėlionės“, – teigė profesorius Lewisas.

„Mes turėsime gana sunkiai galvoti, kad suprastume, ką tai mums sako“.

Dr Mackey sakė, kad studijuodami Andromeda taip pat supratote apie mūsų galaktikos augimą ir evoliuciją per daugelį milijardų metų.

„Vienas pagrindinių mūsų motyvų studijuoti astronomiją yra suprasti savo vietą Visatoje. Vienas iš būdų sužinoti apie mūsų galaktiką yra išstudijuoti kitus, panašius į ją, ir pabandyti suprasti, kaip šios sistemos formavosi ir vystėsi.

„Kartais tai gali būti paprasčiau nei pažvelgti į Paukščių Taką, nes mes gyvename jo viduje ir dėl to tam tikrus stebėjimus gali būti sunku.“

Tyrime, paskelbtame „ Nature“ , buvo analizuojami Pan-Andromedos archeologinių tyrimų, vadinamų PAndAS, duomenys.

„Mes esame kosminiai archeologai, išskyrus tai, kad kasome ne seniai mirusių galaktikų fosilijas, o žmonijos istoriją“, – sakė profesorius Lewisas, kuris yra pagrindinis tyrimo dalyvis.

Komandoje dalyvavo įstaigos iš Australijos, Naujosios Zelandijos, Jungtinės Karalystės, Nyderlandų, Kanados, Prancūzijos ir Vokietijos, jos naudojo Kanados ir Prancūzijos Havajų teleskopą, Dvynių šiaurės teleskopą, Kecko teleskopą, NOAO Mayall 4 m teleskopą ir William Herschel teleskopą. .

This div height required for enabling the sticky sidebar