Idealiu atveju jūs kada nors atsidursite tokioje situacijoje, kai būsite priversti fiziškai gintis. Bet jei kada nors ateis ta diena, geriau būk pasiruošęs, ypač kai reikia mesti perforatorių. Aišku, jūs ne kartą matėte per televizorių mestus štampus, bet ar tikrai žinote, kaip teisingai mesti?

Norėdami tai sužinoti, paprašėme kelių ekspertų, kurie padėtų mums išmokti tinkamo pramušimo būdo, įskaitant teisingą kumščio darymo būdą, tinkamą riešo orientavimo būdą, kokią žmogaus dalį turėtumėte pataikyti ir ką turėtumėte daryti po to perforatorius. Tikslas yra mesti veiksmingą perforatorių, nesužeidžiant savęs proceso metu.

Įspėjimas: Nors žinoti pradūrimo pradmenis yra naudinga, nepakanka ir tinkamai apsiginti . Tikrai ne jums išeiti ir pasiimti muštynių, tačiau visi turėtumėte būti pakankamai protingi, kad tai išsiaiškintumėte savarankiškai.

Kaip turėtų atrodyti tavo ranka

Kai jūs praduriate, pagrindinis dalykas, kurį turėtumėte žinoti, yra tai, kad nykščio turi būti kumščio išorėje, tarp pirmojo ir antrojo jūsų rodyklės ir viduriniojo piršto. „Jei nykščio vidus atsitrenkęs į kietą taikinį, NUGRegsi nykštį“, – „Lifehacker“ pasakoja Aimanas Farooqas, antro laipsnio juodas diržas ir Amerikos kovos menų instruktorius.

Be to, Keith Horan, ketvirto laipsnio juodas diržas Shaolin Kempo karatė, sako, kad įsitikintumėte, jog nykštis yra sulenktas žemiau sulenktų pirštų, kad jis būtų ne smūgio link.

Kaip turėtų atrodyti tavo peiliai

Kalbant apie jūsų peilius, karatė kovos menininkas Chrisas Waguespackas ir Tae Kwon Do aiškina, kad yra įvairių mokyklų, kuriose galvojama apie tai, ar pradūrus pirštus ir vidurinįjį pirštą reikėtų šiek tiek išstumti, kad juos pritrauktum. toliau. Galų gale jis sako, kad tai labiau asmeninio pasirinkimo klausimas, ir jūs turėtumėte daryti tai, kas atrodo natūraliau.

Tuo tarpu Horanas rekomenduoja linijinį perforatorių, kurį daro dauguma kovos menų atlikėjų, kuris atrodo kaip „kryžminis“ boksas bokse:

Taigi kodėl jūsų pirštai yra tokie svarbūs perforatoriuje? Anot Waguespacko, pagrindinė priežastis, dėl kurios žmonės skauda rankas, kai ką nors pramuša, yra „dėl to, kad jie kiša pirštais, o ne užpakaliukus“. „Farooq“ sutinka, kad turėtumėte atkreipti dėmesį į tai, kaip atrodo ir jūsų riešai:

Pasirinkite pagrindinį vieno-dviejų perforatorių

Jei matėte kokį nors bokso filmą ar žaidėte bet kokį kovos žaidimą, žinosite, kad yra įvairių tipų štampų, išmetamų kintant greičiui ir kampams. Jums gali kilti pagunda mesti didžiausią, kuo sunkesnį štampą, nes norite greitai baigti savo užpuoliką ir išeiti iš jo, tačiau boksininko ir bokso instruktorius Pete’as Carvillas sako, kad tai nėra geriausia idėja. Vietoj to, jis sako, kad turėtumėte pasirinkti pagrindinį du-du (taip pat žinomą kaip „kryžminio kryžiaus“) perforatorių, nes jis eina tiesia linija, todėl jūsų priešininkui jį sunkiau aptikti.

Be to, Carvillas sako, kad perforatorių reikia mesti iš teisingos padėties (aukščiau pateiktas vaizdo įrašas yra geras to pavyzdys). Kai metate šį ar bet kurį perforatorių, jis paaiškina, kad rankos turi būti lygios su pečiais

Kur turėtum nukreipti

Kadangi norite, kad kova pasibaigtų kuo greičiau, o ne kovojate tik dėl kovos, norite kuo greičiau ir efektyviau padaryti savo priešininką nepajėgiu, kad galėtumėte pabėgti. Taigi kur turėtumėte tai padaryti?

Horanas sako, kad klaidingas žingsnis, kad ir kaip viliojanti būtų smogti oponentui į veidą. „Jūs praleisite, arba paprastai perversite neteisingai, paspausdami žandikaulį ir sulaužydami ranką. Punch pradedančiajam yra geriausiai naudojamas ant kūno, link krūtinės arba, jei esate šone, prie šonkaulių “, – pažymi jis.

Tačiau Carvillas siūlo šiek tiek kitokią taktiką: nukreipti į žmogaus gerklę, nes pamatę artėjantį perforatorių, jis automatiškai nuleis galvą ir priartins smakrą prie jūsų kumščio.

Kita „Waguespack“ mandagumo strategija – sumaišyti ir pasidaryti kūno nuotraukas. Pažvelkite, kurias kūno dalis jūsų priešininkas paliko atvirą, ir nubrėžkite ten, įskaitant šonkaulius ar skrandį.

Ir iki šiol nebuvo aiškiai pasakyta, kad jūsų smūgiai turėtų būti greiti ir kompaktiški, o ne beprotiškos laukinės sūpynės, kurias matote girtus brakonierius. „Waguespack“ rekomenduoja naudoti klubus, kad padidintumėte savo galią. Norėdami tai padaryti, susukite klubus į perforatorių. Tai taip pat priverčia jūsų petį palaikyti perforatorių, taip pat pritraukti jūsų šerdį ir per perforatorių sukelti didesnį sukimo momentą ir galią, aiškina jis.

Susikoncentruokite į tolesnius veiksmus

Po to, kai nusileisite perforatorių, norėsite gauti tinkamą pratimą. Anot Farooq, tai reiškia, kad reikia siekti dviem coliais už tavo tikslo ribų, todėl tu perbrauki per jį. Tęsinys yra toks svarbus, nes iš tikrųjų tai sumažins skausmą, kurį patiriate išmesdami perforatorių. Norint pasiekti tinkamą pratimą, jūsų perforatorius turėtų eiti tiesiu keliu link taikinio ir išstumti iš tikslo.

Štampavimo filosofija

Mes taip pat norime pabrėžti, kad net jei žinote, kaip permušti, tai dar nereiškia, kad turėtumėte, nes kai tai padarysite, viskas nepriklauso nuo jūsų kontrolės. Kaip aiškina Carvill, fiziškai užpult savo priešininką turėtų būti paskutinė priemonė.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :