Sveikata

Paprasti sveikatos patarimai: Stipriai pagerinsite savo sveikatą

„Jūsų protas yra kaip superinio kompiuterio operacinė sistema, kurią bėgant laikui užprogramuoja jūsų aplinka ir išgyvenimai. Vis dėlto galite išmokti perprogramuoti protą … galite tapti savo realybės programuotoju.“ –
Niraj Naik, autorius

Dėl viso negatyvo, kurį matome pasaulyje, gali būti lengva patekti į aukos būseną.

Jaučiasi, kad esame tiesiog visų gyvenimo neaiškumų – karo, ligų, tragedijos, baimės, nusikalstamumo, skurdo – aukos, ir sąrašas tęsiasi. Pasiekę daugiau technologinių pokyčių, mes atsitraukėme nuo tos anksčiau buvusios genties bendruomenės į socialinės izoliacijos gyvenimą.

Dėl šių veiksnių derinio daugelis žmonių atsitraukia nuo neigiamų sveikatos įpročių, tokių kaip patogus valgymas, socialinė izoliacija ir pasitikėjimas farmacijos vaistais ligos simptomams gydyti.

Bet kadangi 300 milijonų žmonių pasaulyje kenčia nuo depresijos, šie veiksmai akivaizdžiai nėra sprendimas. Taigi dažnai mes linkę sutelkti dėmesį į problemų simptomus, o ne į šaltinį.

Bet pakeisdami savo požiūrį ir išmokdami žiūrėti į gyvenimą iš optimistiškesnio objektyvo, galime pradėti keisti gyvenimo būdą. Mes galime pradėti prisiimti atsakomybę ir būti atsakingi už ateitį.

Realybė neturi būti slegiantis, skausmingas ir beviltiškas. Galite gyventi pozityvumo, sveikatos ir dėkingumo gyvenimą!

Jėga yra tavo rankose. Savo knygoje „Tavo protas“ dr. Kelly Brogan teigia, kad mes dažnai esame savo kančios priežastis. Ir jei mes kontroliuojame savo kančią, tada galime valdyti savo ramybę ir laimę.

Ji taip pat mano, kad „ neįmanoma atsikratyti jūsų žarnyno, smegenų, imuninės ir hormoninių sistemų tarpusavio ryšio“.

Jūs negalite atskirti kūno nuo proto. Su tuo mes turime gerai elgtis su savo kūnu, suteikdami jam gerą maistą, miegą ir mankštą. Mes turime su savo protu ir dvasiniu kūnu elgtis taip pat atsargiai. Viskas, ko reikia, yra tas pasirinkimas ir pirmasis žingsnis.

Neatmeskite pagrindinių ir paprastų sveikų pokyčių, kuriuos visi žinome, patarimų – valgykite gerą maistą, gerai miegokite ir sportuokite. Žmonės dažnai šluoja tuos asmenis arba iš tikrųjų nežino, ką jie reiškia.

Meditacija yra žodis

sąmoningumas ir meditacija

Šiomis dienomis jūs vos neišvengsite M-žodžio, tačiau jo svarbos negalima pakankamai pabrėžti. Yra tiek tyrimų, kurie paremtų nuostabų fizinį ir psichologinį pagerėjimą, atsirandantį dėl reguliarios meditacijos.

Tai iš tikrųjų gali padėti pakeisti smegenų cheminę struktūrą, skatinant geresnę gyvenimo kokybę. Suteikite savo protui ir kūnui poilsio ir vietos, reikalingos atnaujinti ir paleisti savo naują smegenų programą.

Apsvarstykite galimybę naudoti pranajamos „Yogic“ techniką, konkrečiau – pratęsti iškvėpimus, kad sumažintumėte stresą jūsų gyvenime . Tai padeda paskatinti atsipalaiduoti, paskatindama parasimpatinę nervų sistemą.

„Paprastas kvėpavimas ir prižiūrimas kvėpavimas gali būti pakankamai stipri panacėja, kad pakeistų jūsų dabartinį receptą.“ (Brogan, 2017, p. 169).

Detoksikacija

Norėdami išsilaisvinti iš kenksmingų toksinų kontrolės, nuvalykite savo kūną. Kaip ir pradėdami meditacijos praktiką, pirmiausia pradėkite nuo maisto ir sutelkite dėmesį į ne GMO, natūralų, ekologišką maistą.

Sumažinkite uždegimą sukeliančių maisto produktų, tokių kaip glitimas ir pienas, vartojimą ir, jei įmanoma, sumažinkite vaistų, tokių kaip galvos skausmas. Įtraukite probiotikų ir žolelių papildų, kad jūsų kūnas grįžtų į įprastą ciklą: valerijono (pagalba miegui), pienligės (kepenų valymo priemonė) ir ciberžolės (detoksikatoriaus).

Dietos pokyčiai

Taip, mes visa tai girdėjome anksčiau: maistas yra geriausias mūsų vaistas. Tiesiog pasakykime tai dar kartą. Maistas yra geriausias mūsų vaistas.

Naudokite jį, kad išgydytumėte daugelio metų žalą ir uždegimą . Pridėkite augalų galią sutelkdami dėmesį į tai, kad jūsų racione būtų pakankamai žalių daržovių. Kaip minėta aukščiau, atsikratykite perdirbto (maisto pakuotėje), uždegimą sukeliančio maisto. Grįžkite į gamtą ir raskite maisto produktų, kurie ne tik valo jūsų kūną, bet ir jį stiprina.

Raskite naują aplinką

Detoksikuokite savo fizinį kūną, taip pat protą ir dvasią. Pašalinkite save nuo toksiškų situacijų, kurios nepadeda jums būti geresniems. Žinoma, tai užims laiko, tačiau verta pradėti vertinti savo aplinką ir tai, kaip jūs galite ja pasirūpinti. Atlikite reikalingus pakeitimus pozityvesniu keliu.

Kokybiškas miegas yra būtinas

geras miegas

Deja, miegas yra taip susietas su viskuo kitu ir gali virsti užburtu ciklu.

Jei valgysite uždegimą sukeliantį maistą, tai gali paveikti jūsų miego ciklą. Jei nemiegate, tai gali paveikti jūsų nuotaikos būklę ir bendrą gyvenimo kokybę.

Pabandykite sudaryti įprastą miego ciklą ir venkite dienos nuovargio, kuris ne tik daro jus mažiau efektyvius, bet ir išeikvoja teigiamą energiją. Ne paslaptis, kad tarp miego kokybės ir depresijos yra ryšys , o tyrimai rodo, kad 90% depresija sergančių pacientų turi problemų dėl miego kokybės.

Pratink savo kelią į laimę

Pratimai gali išgydyti daugybę negalavimų. Pratimų sesija blogą dieną gali paversti gera. Tai pašalina protinį rūką, skatina geresnį miegą, subalansuoja hormonus, mažina stresą, padidina kraujo ir limfos apytaką ir dar daugiau.

Nustokite jo vengti. Jums gali nepatikti, bet jūsų kūnas jums padėkos. Be to, nesigailėsite tai darydami.

Neišskirkite

Vienišas laikas yra puikus, tačiau per daug gali rimtai paveikti jūsų sveikatą ir savijautą . Šiomis dienomis šeima ir draugai yra pasiskirstę visiškai skirtingose ​​pasaulio vietose. Atrodo, viskas gerai, kaip lengva bendrauti šiomis dienomis. Bet tai gali palikti atsiribojimo jausmą, jei prarasime tiesioginį ryšį su žmonėmis, kuriems mes rūpi.

Kita iš problemų yra atsiribojimas nuo tikrosios Dvasios . Mums buvo pasakyta, kaip turėtų veikti pagrindinė religija, tačiau dažnai trūksta tikro ir užmezgančio ryšio.

Žinoma, dieta, miegas ir mankšta padės drastiškai pakeisti savo sveikatą ir programavimą, tačiau nepamirškite rasti bendruomenės ir aplinkos, kur jaučiatės priklausantys. Taip lengva paslėpti, kai jaučiamės prislėgti ir beviltiški sunkiame pasaulyje ir metu. Tačiau pasiekite. Suraskite žmones, kurie gali būti šalia jūsų, kai keičiate savo užprogramuotą realybę, kad pasiektumėte geresnį ir pilnesnį gyvenimą.

Būkite savo paties impulsas

Kaip mes galime pasiekti tikslą, pasitenkinimą ir laimę savo gyvenime, jei nuolat bijome pavojaus? Arba, jei nuolat jaučiamės užvaldytas negatyvo, esame socialiai izoliuoti, sudėti į ribines dėžutes ar nerimaujame dėl savo sveikatos?

Išsilaisvinkime. Kontroliuokite savo kūną, dvasią ir protą. Padarykime pokyčius, kuriuos norime pamatyti savo pačių gyvenime.

Galite perimti valdžią į savo rankas ir pakeisti savo gyvenimą. Galite pakeisti galimas ar esamas ligas ir kurti dėkingumo, pasitenkinimo bei vilties gyvenimą.

Norėdami tai padaryti, turite perprogramuoti savo mąstymą. Supraskite, kad kūnas yra sukurtas ir skirtas išgydyti, ir jis NORI, kad būtumėte sveikas. Dėmesys sveikatai, kad gražus protas, kūnas ir dvasia būtų suderinti ir harmoningi.

Tuomet jūsų kelias bus aiškus ieškant tikslo, įgyvendinant savo tikslus ir gyvenant kaip galingam asmeniui, apie kurį visada svajojai būti. Tu turi galią. Būk ta galia sau.

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.

Straipsniai, kurie jums patiks

Per kiek mėnesių realu pastoti, atsižvelgiant į tavo amžių

admin

8 įprasti maisto produktai, kuriuos galite naudoti sveikatos problemoms pašalinti

admin

Naujas riebalus deginantis kojų pratimas, kuris gali padėti atjauninti kūną

admin