Sveikata

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Jei kada nors jūsų kojose buvo keistų pojūčių, kad literatūra neleis jums miegoti naktį, laikas patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą. Nepaisant to, kad jis labai erzina, jis taip pat yra gana dažnas ir kenčia iki 15% pasaulio gyventojų. Patikrinkite, ar kada nors ant kojų nepajutote šių įspėjamųjų ženklų, kurie niekada neleido pailsėti.

„Bight Side“ nori, kad jūs rūpintumėtės savo sveikata ir stebėtumėte, ar neturite jokių simptomų, kurie gali pasakyti, kad turite neramių kojų sindromą. Taip pat premiją rasite straipsnio pabaigoje.

1. Jaučiate blaškymąsi ir niežėjimą kojose.

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Keistas niežėjimas ir slinkimo pojūčiai atsiranda giliai kojose. Tai galite pajusti ir rankose, ir net galvoje.

Paprastai tai paveikia abi kūno puses , tačiau kartais žmonės keistai jaučia tik vieną pusę. Šis simptomas taip pat gali pablogėti su amžiumi.

2. Patiriate tempimą ir mėtymą kojose.

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Be niežėjimo, gali atsirasti tokie jutimai, kaip traukimas, dusulys ir tirpimas kojose bei rankose. Kai kurie žmonės mano, kad tai gali sukelti intensyvi treniruotė, tačiau erzinantis jausmas išlieka ir pradeda tave vis labiau nervinti .

3. Poilsio metu jaučiate diskomfortą.

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Visi tie keistai jausmai, kurie buvo aprašyti aukščiau, paprastai atsiranda, kai jūs ilsitės . Iš esmės todėl sindromas vadinamas „neramiu“.

Pvz., Galite ilgai vaikščioti pakeliui į darbą, tada turite sėdėti priešais kompiuterį ir tada prasideda erzinantys pojūčiai.

4. Jaučiate norą judėti.

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Jei turite neramių kojų sindromą, naktys gali tapti košmaru. Einate miegoti ir jaučiatės pavargęs bei pasiruošęs miegoti, tačiau prasideda momentas, kai guli nepatogumai. Poreikis judėti tik auga su visais niežulys ir nuskaitymo.

Jūs jaučiate šį potraukį ne tik kojose, bet ir rankose.

5. Jūs gaunate palengvėjimą judėdami.

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Pajutę norą judėti, stenkitės nesėdėti ir negulėti. Galbūt norėsite atsistoti ir šiek tiek vaikščioti. Po šio judesio paprastai pajuntate greitą palengvėjimą , tačiau jis yra tik laikinas.

Žmonės su neramių kojų sindromu dažnai išeina į darbą, net po sunkios darbo dienos, darydami tokius veiksmus kaip bėgimas, tempimas, dviračių sportas ar joga.

6. Pastebite, kad simptomai sustiprėja vakare.

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Dienos metu, kai esate darbe ar užsiimate kokia nors kita veikla, jaučiatės visiškai gerai. Bet kai vakare grįši namo ir pabandysi atsipalaiduoti, gali pradėti jausti skausmas.

Dienos metu taip pat galite patirti nemalonius pojūčius, sėdėdami, tačiau vakare ir anksti naktį galite pradėti jausti, kad tai yra nepakeliama.

7. Jūs negalite miegoti, miegoti ir suktis naktį.

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Neramių kojų sindromas gali sukelti nemigą, nes ji apsunkina miegą, o jūs visada lojate ir sukate lovoje. Dėl šios ligos žmonės gali būti labai mieguisti, turėti mažai energijos, lengvai sudirginti ir būti prislėgti. Be to, miego metu daugelis taip pat patiria galūnių trūkčiojimą .

Premija: kaip palengvinti neramių kojų sindromą

Būdai, kaip patikrinti, ar turite neramių kojų sindromą, ir kodėl jums reikia kreiptis į gydytoją, jei tai darote

Yra keletas dalykų , kuriuos galite padaryti, kad sumažintumėte nepatogius pojūčius, susijusius su neramių kojų sindromu:

  1. Laikykitės įprasto miego grafiko.
  2. Masažuokite ir ištempkite kojų raumenis vakare.
  3. Pratimus darykite kiekvieną dieną. Tai gali būti net pasivaikščiojimas ar joga.
  4. Mirkykite karštoje vonioje, prieš pat miegą.
  5. Medituok.

Ar manote, kad turite kurį nors iš šių simptomų? Ar kada pastebėjote, kad kojos niekada nenusileidžia? Prašome pasidalinti savo patirtimi su mumis žemiau!

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.

Straipsniai, kurie jums patiks

Iš kur atsiranda baltų dėmių ant odos – ir kaip jų atsikratyti

admin

Kaip prižiūrėti odą, jog sumažintumėte raukšles ir atnaujintumėte odą?

admin

Vėžys žūva per 42 valandas, šios sultys išgydė daugiau nei 50 tūkstančių žmonių!

admin