Sveikata

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

Dietos be angliavandenių suteikia greitų rezultatų, tačiau mes negalime teisingai numesti svorio nevalgydami angliavandenių. Kalorijų deficitas yra pagrindinis dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį norint numesti svorio kartu su  tinkamu baltymų, riebalų ir angliavandenių balansu , kad procesas būtų sveikas ir saugus. Yra produktų, kuriuose yra reikiamas kiekis kompleksinių angliavandenių, ląstelienos ir vitaminų, kurie padeda ilgiau jaustis sotiems, nereikalaujant daug valgyti.

„Bright Side “ surinko svarbiausią informaciją apie angliavandenius, apie kuriuos parašė dietologai, ir sudarė skaniausių produktų, kurie gali padėti mums atsikratyti to perteklinio svorio, kartą ir visiems laikams, sąrašą.

Angliavandeniai svorio metimo procese

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

  

Svarbiausias dalykas, kurį reikia atsiminti apie angliavandenius, yra tai, kad jie teikia mums energijos. Net riebalai ir baltymai negali metabolizuotis be jų. Tačiau angliavandeniai paprastai kaltinami  prisidedantys prie svorio augimo. Ar tai tiesa?

Pagal struktūrą angliavandeniai yra padalinti į 2 dalis.

Sudėtiniuose angliavandeniuose yra krakmolo, ląstelienos, pektino ir glikogeno (duonos, pupelių, grūdų, makaronų, bulvių, daržovių, riešutų).

  • Jie lėtai virškinami ir verčia mus jaustis visaverčiais (krakmolas + ląsteliena).
  • Jie pagerina žarnyno darbą ir palaiko žarnų florą (skaidulą).
  • Jie sumažina vandens sulaikymą (skaidulų).
  • Jie palaiko skrandžio gleivinę ir pagerina virškinimą (pektinai).
  • Jie padeda raumenims augti (glikogenas).

Paprastuose angliavandeniuose yra gliukozės, fruktozės, galaktozės, sacharozės ir maltozės (vaisiai, pienas, saldainiai, pyragaičiai, alus, greitas maistas).

  • Jie sukelia cukraus svyravimus kraujyje.
  • Jie suteikia daugiau energijos.

Kai padidėja gliukozės kiekis kraujyje, kasa pradeda gaminti insuliną . Kuo daugiau angliavandenių mes valgome, tuo didesnis insulino lygis. Sudėtingi angliavandeniai tai daro lėtai, o paprasti – sukelia sūpynes ir potraukį valgyti daugiau.

Jei paprastai valgome paprastus angliavandenius, išprovokuojame greitą insulino lygio padidėjimą. Tai neleidžia jūsų kūnui virškinti riebalų, todėl priaugame svorio.

Tai nereiškia, kad turite atsisakyti paprastų angliavandenių, jūsų mityba tiesiog turi būti subalansuota. Norėdami numesti svorio, valgykite sudėtingesnius angliavandenius.

7 maitinantys pagalbininkai

7. Avinžirniai

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

Avinžirniuose yra baltymų ir daug nepakeičiamų aminorūgščių, atsakingų už tinkamą metabolizmą. O ląsteliena padeda kontroliuoti mūsų valgyto maisto kiekį.

Avinžirniai puikiai dera su daržovių sriubomis, prieskoniais ir alyvuogių aliejumi. Hummus, vienas garsiausių arabų patiekalų, gaminamas iš avinžirnių košės.

Prarasti svorio greičiau, mitybos specialistai rekomenduoja pakeisti produktų yra daug sočiųjų riebalų su avinžirnių.

6. Kukurūzai

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

Kukurūzų baltymai ir vitaminai padeda mums gauti sveiką odą, plaukus ir nagus, prisideda prie riebalų deginimo ir turi skaidulų, kurios stimuliuoja žarnyno darbą.

Įdomus faktas: sumaišę kukurūzus su pupelėmis , galite padaryti svorio metimo procesą efektyvesnį, nes abiejuose produktuose yra atsparaus krakmolo – angliavandenių, kurie vengia virškinimo ir gerina medžiagų apykaitą.

5. Makaronai

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

Pilno grūdo makaronai yra vienas pagrindinių „dietų sąrašo“ produktų. Tokiuose makaronuose yra sudėtingų angliavandenių, kurie tiekia mums energiją ir valo mūsų toksinų kūną.

Makaronai puikiai dera su daržovėmis. Būtinai iškepkite jį „al dente“ (makaronai, kurie virti, kad būtų tvirtai sukramtyti).

4. Šparaginės pupelės ir šparagai

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

Šparaginėse pupelėse yra kalio, kuris stiprina raumenis ir normalizuoja žarnyno darbą. Šparaginės pupelės yra labai rekomenduojamos žmonėms, kurie nevalgo mėsos, nes jose yra didžiulis augalų baltymų kiekis. Šis mažai kalorijų turintis produktas yra labai populiarus tarp žmonių, norinčių sulieknėti dėl maistingų savybių, leidžiančių ilgiau jaustis pilnaverčiams.

Šparagai turi tokią pačią naudą. Jame yra ląstelienos, didelis kiekis  vitaminų , jis padeda sumažinti aukštą kraujo spaudimą, išvalyti toksinus ir stimuliuoja širdies darbą.

3. Grybai

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

Nors grybai yra labai maistingi, juose nėra daug kalorijų. Taigi, žaliuose pievagrybiuose yra tik 27 kalorijos, o keptuose pievagrybiuose – tik 50 kalorijų.

Amino rūgštys, fosforas, natris, kalis, vitaminai B, C ir D daro grybus labai sveiku patiekalu. Pluoštas ir baltymai leis greičiau patenkinti alkį. Yra netgi specialių grybų dietų .

2. Ryžiai

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

Laukiniai ryžiai yra laikomi vienu iš sveikiausių produktų, kurie nėra grūdai. Ryžiai yra vandens žolė, Zizania aquatica, auga Šiaurės Amerikoje. Laukiniuose ryžiuose yra nedaug kalorijų, didžiulis kiekis skaidulų, baltymų ir triptofano , amino rūgšties, kuri tarnauja kaip natūralus raminamasis produktas. Šie ryžiai su riešutų skoniu praturtina mūsų kūną tikrai greitai.

Laukinius ryžius rekomenduojama valgyti su kitais produktais, nes jie tokie sunkūs. Pridėkite šiek tiek laukinių ryžių prie baltųjų ar rudųjų ryžių, kad gautumėte gerai suapvalintą patiekalą.

1. Bulvės

Naudingų angliavandenių, kurie gali padėti mesti svorį, o ne priaugti, sąrašas

Ar sveika valgyti bulves ar ne, yra vienas prieštaringiausiai vertinamų dietologijos klausimų. Na, jos kenksmingumas yra labai perdėtas . Ne visi žino, kad bulvėse yra mažiau krakmolo nei makaronuose ir kai kuriuose grūduose.

Tačiau virimo būdas yra tai, kas iš tikrųjų svarbu. Bulvės, keptos su daržovėmis ir alyvuogių aliejumi, arba virtos bulvės nepakenks jūsų kūnui, nes tokie patiekalai taupo naudingus elementus. Mes rekomenduojame nebenaudoti sviesto ir mėsos su bulvėmis (ypač keptomis). Pasirinkite metodus, kuriuos minėjome aukščiau, kad produktas nepadarytų blogos įtakos jūsų kūnui.

Ką jūs paprastai valgote, kad išlaikytumėte tinkamą? Pasidalinkite savo receptais su mumis komentaruose!

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.

Straipsniai, kurie jums patiks

Kodėl mums tikrai reikia atkreipti dėmesį į baltas juosteles ant vištienos krūtinėlės

admin

Rado būdą iškart mesti rūkyti: svarbi 2 minučių taisyklė

admin

Itin veiksminga dieta „5 valgomieji šaukštai“ – padės sulieknėti nejaučiant alkio

admin
error: Content is protected !!