Sveikata

5 klaidos, kurias visi padarome naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais

Galbūt laikysite jį arti žadintuvo ar net norėdami stebėti savo miego kokybę sveikatos tikslais. Tačiau jūsų mobilusis telefonas nėra geras miego palydovas! Be miego, jūsų telefonas dienos metu kenkia jums daugiau, nei suprantate.

„  Bright Side“ parodysime jums įprastas klaidas, kurias turite žinoti, kad galėtumėte džiaugtis savo technologijomis sveikiau.

1. Miegas su juo

5 klaidos, kurias visi padarome naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais

Mobilusis telefonas iš esmės yra elektromagnetinis siųstuvas ir imtuvas. Tai reiškia, kad jis skleidžia radijo bangas. Nors tai dar neįrodyta, tyrimai ir toliau rodo, kaip bangos gali paveikti jūsų smegenis po ilgų valandų veikimo. Švelniai tariant, tai gali jus pažadinti pranešimais miego ciklo metu. Jei jums neįmanoma jo visiškai išjungti ar laikyti kitame kambaryje miegant, pabandykite palaikyti jį lėktuvo režimu.

2. Per ilgai būkite veikiami mėlynos šviesos

5 klaidos, kurias visi padarome naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais

Šviesa iš jūsų ekrano uždraudžia melatonino , hormono, kuri reguliuoja savo miego ciklą, kuris yra dar viena priežastis, jūs turėtumėte būti šalia jo, o jūs miego. Mėlyna šviesa taip pat sukelia galvos skausmą ir akių bei regos problemas. Pabandykite iš naujo nustatyti telefono šviesos lygį ir įjunkite mėlynos šviesos filtrą.

3. Naudojant jį su žemu signalu

5 klaidos, kurias visi padarome naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais

Kai telefone matote silpną signalą, tai iš tikrųjų reiškia, kad jūsų telefonas siunčia stipresnį signalą kaip siųstuvas, o daugiau energijos iš jūsų mobiliojo telefono reiškia didesnę žalą jūsų sveikatai. Devra Davis , knygos „ Atsijungimas: tiesos apie mobiliojo telefono radiaciją, ką pramonė daro norėdama ją paslėpti ir kaip apsaugoti savo šeimą “ autorė  , rekomenduoja naudoti fiksuotojo ryšio liniją arba telefoną laikyti kuo toliau nuo jūsų, kai tik įmanoma. signalas žemas. Tai taip pat sukelia jūsų telefono įkaitimą, kuris yra dar vienas pavojus.

4. Palaikykite jį prie odos

5 klaidos, kurias visi padarome naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais

Yra keletas tyrimų, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas ryšiui tarp mobiliųjų telefonų ir vėžio, ypač jų perdavimo signalo, kuris yra maždaug 900 MHz, dėka jūsų telefonas įkaista. Kiekvieną kartą, kai laikote ją arti kūno, jūsų oda lengvai sugeria šilumą mažais gabaliukais. Nors nėra jokio įrodyto radijo dažnio spinduliuotės poveikio žmogaus kūnui, tačiau žinome, kad absorbcijos santykis smarkiai sumažėja išlaikant tam tikrą atstumą tarp jūsų ir telefono.

Pabandykite naudoti laisvų rankų įrangą arba garsiakalbį, kalbėdami savo mobiliajame telefone, kad ji neliestų jūsų, o jei nenaudojate – palikite ją atokiau nuo jūsų, kad būtų kuo mažesnė ekspozicija.

5. Žvilgsnis į ekraną su bloga laikysena

5 klaidos, kurias visi padarome naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais

Tai žinomas faktas, kad mobiliųjų telefonų naudojimas sukelia nykščio sužalojimus, tokius kaip tenosinovitas. Yra dar viena mobiliojo telefono sveikatos būklė, vadinama „teksto kakleliu“. Kaip rodo pavadinimas, lenkdami kaklą į priekį, žiūrėdami į ekraną, įtampa kaklo stuburo srityje pamažu didėja.

Ir laikui bėgant jūsų kaklo svoris gali būti 5 kartus didesnis nei tikrasis jūsų galvos svoris. Tai sukelia kaklo skausmą ir laikysenos anomalijas. Laikykite telefoną akių lygyje, kiek įmanoma tiesesnį kaklą.

Gal jūs naudojate savo mobilųjį telefoną, kad perskaitytumėte mūsų straipsnį! Paruoškite kontrolinį sąrašą, kad galėtumėte ištaisyti padarytas klaidas, ir nepamirškite komentaruose pasidalinti savo mintimis su mumis.

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.

Straipsniai, kurie jums patiks

Kaip atpažinti širdies ritmo sutrikimą?

admin

Virtų kiaušinių dieta: per 2 savaites galite numesti iki 11 kg

admin

28 dienų asmeninis svorio metimo planas: pašalinkite riebalus iš visų kūno dalių

admin