Sveikata

Kaip žinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

Nesvarbu, ar esate lieknas, ar pilnavertis, turite atkreipti dėmesį į tai, kur kaupiate riebalus savo kūne. Taip yra todėl, kad tai suteikia jums svarbių sveikatos ženklų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį, kad galėtumėte gyventi visavertį gyvenimą su žaviu siluetu.

Kaip „  Bright Side“ mes padėsime jums išsiaiškinti, ar jūsų kreivos dalys turi šiek tiek papildomo svorio, ir atskleisime būdus, kaip sumažinti šias vietas.

Kaip pastebėti „priedus“ aplink savo kūną

Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

  • Krūtys ir rankos: Dėl genetinių priežasčių baltosios riebalų ląstelės gali būti laikomos aplink krūtis ir rankas ir sudegti tik per visą kūno svorį. Štai kodėl pirmiausia turėtumėte žinoti savo kūno masės indeksą. KMI gali būti apskaičiuotas padalijus jūsų ūgį iš jūsų ūgio kvadrato. Norėdami sužinoti savo, galite naudoti  NIH KMI skaičiuoklę . Laikoma, kad 30,0 KMI yra nutukęs ir yra svorio metimo reikalavimas.
  • Pilvas: Moterims didesnis nei 35 colių arba 88,9 centimetrų liemens dydis laikomas nutukusiu, o vyrams – 40 colių arba 101,6 centimetrų juosmens dydis yra laikomas svarbiu papildomų riebalų žymekliu aplink pilvą.
  • Klubai ir šlaunys: Norėdami suprasti, ar turite papildomą svorį šioje srityje, turite patikrinti savo juosmens ir klubų santykį (WHR), kurį galima apskaičiuoti pagal juosmens dydį, padalytą iš klubo dydžio. Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis , idealus WHR turėtų būti 0,9 colio ar mažesnis vyrams ir 0,85 colio ar mažesnis moterims.

Pilvas

Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

 Neseniai atliktas tyrimas rodo, kad stora juosmens yra potencialus širdies priepuolio ar diabetas žemyn kelio ženklas. Riebalai aplink juosmens sritį yra vadinami visceraliniais riebalais, kurie yra kaupiami aplink jūsų gyvybiškai svarbius vidaus organus. Būtent tai daro pavojingą. Mayo klinika siūlo manyti, kad obuolių ir kriaušių formos kūnai yra labiau linkę į širdies problemas dėl visceralinių riebalų.

Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

  • Kriaušės forma turi siauresnį juosmenį ir pečius nei klubai. Jei turite kriaušės formos kūną, tai nebūtinai reiškia, kad rizikuojate. Tačiau kriaušės formos moterys turi tendenciją priaugti svorio ir tapti obuolio forma, ypač po menopauzės .
  • Obuolio forma turi didesnį juosmenį nei pečiai ir klubai. To reikia vengti.
Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

Pradėjus mankštintis laikantis dietos, kurioje daug skaidulų, jūsų juosmens sritis bus viena iš pirmųjų kūno dalių, parodančių gerus rezultatus. Tačiau net ir atlikdami daugybę ab pratimų, be bendro svorio metimo nematysite jokio apibrėžimo. Prieš ruošdamiesi 6 rinkiniams, sutelkite dėmesį į tokius širdies ir kraujagyslių pratimus kaip bėgimas ir važiavimas dviračiu. Taip pat nepamirškite, kad stresas ir netaisyklingi miego įpročiai gali pridėti papildomų riebalų aplink juosmenį.

Krūtys ir rankos

Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

Nors dažniausiai siūlomas bendras svorio netekimas, galite gauti naudos iš riebalų mažinimo vietoje, kai deginate riebalus tam tikrose vietose ir tonizuojate raumenis. Be to, galbūt norėsite patikrinti savo insulino kiekį, jei kenčiate nuo nutukimo.

Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

Geriant daug vandens ir valgant daug skaidulų gaunamą maistą, taip pat atliekant kūno svorio pratimus, tokius kaip paspaudimai, lentos ir tricepso lašai, gali padėti pabandyti suliesti krūtis ir rankas. Daryk daugiau širdies, kad tonizuotų raumenis, kad būtų subalansuota figūra.

Klubai ir šlaunys

Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

Riebalai aplink klubus ir šlaunis yra laikomi poodiniais riebalais . Tai reiškia, kad šios rūgštys nepatenka į kraują ir nedaro žalos vidaus organams, nes kaupiasi tiesiai po oda, todėl yra palyginti saugesnės už juosmens riebalus. Oksfordo universiteto atliktas tyrimas rodo, kad didelis dugnas gali padėti išvengti širdies ligų ir diabeto, nes šlaunų, dugno ir klubų kaupiami riebalai turi riebalų rūgščių iš maisto, kurį valgome.

Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

Sumažinti riebalus aplink klubus įmanoma per visą kūno svorį. Apdorotus produktus ir cukrų pakeiskite šviežiais, sezoniniais patiekalais ir natūraliu cukrumi. Kai jūsų kūnas pripras prie naujos dietos, pradėsite deginti kaupiamus riebalus, kad gautumėte energijos. Tai geriausias laikas pradėti mankštintis! Tikėtina, kad naudosite didelio intensyvumo treniruotes, kurios gali duoti efektyvių rezultatų. Tokio tipo treniruotėms atliksite trumpus intensyvių pratimų periodus ir pailsėsite tam tikrą laiko tarpą.

Premija: sutikite su „gerosiomis“ riebalų rūšimis!

Kaip sužinoti, kur nešiojate riebalų perteklių, ir priversti juos išnykti

Yra dar vienas riebalų ląstelių tipas, žinomas kaip „rudosios riebalų ląstelės“. Mokslas vis dar atskleidžia jo paslaptis, tačiau saugu tai vadinti naudingu. Dažniausiai laikomi nedideliuose indėliuose, tokiuose kaip kaklas, pečiai ir apykaklų sritys, jame yra geležies, kuri suteikia jai spalvą. Kai rudos riebalų ląstelės dega, jos išskiria šilumą, tačiau nesusidaro „drebulys“. Tai reiškia, kad tai yra riebalų rūšis, kurių nenorite deginti. Tačiau galbūt norėsite  savo baltuosius riebalus paversti rudosiomis ląstelėmis, norėdami numesti svorio ir pasiekti sveikesnį kūną. Christianas Wolfrumas, PhD sako: „Sukūrę tik 2 uncijas aktyviųjų rudųjų riebalų, kalorijų deginimas gali padidėti 20%. “

Visada ieškokite, kas jums tinka, kad pasiektumėte geriausią savo figūrą. Ar turite kitų patarimų ir gudrybių, kuriais galėtumėte pasidalinti su mūsų bendruomene?

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.

Straipsniai, kurie jums patiks

Paslaptingas receptas svorio netekimui: galite numesti 5 kg per 2 dienas

admin

Odą skaistinanti ir jauninanti kavos kaukė

admin

Veidą Patepkite Banano Žievele: Spuogus Pamiršite

admin