Sveikata

Kuri dieta yra jums tinkamiausia, atsižvelgiant į jūsų amžių

Didžiausias mitas, dėl kurio dauguma žmonių tampa grobiu, yra įsitikinimas, kad kažkas, kas vadinama „idealia dieta“, iš tikrųjų egzistuoja. Nr. 2 žmogaus kūnai yra tie patys ir, be abejo, kokia yra geriausia mityba vienam asmeniui.

Tačiau, atsižvelgiant į jūsų amžių, yra keletas maisto produktų, kurių turėtumėte vengti, o kitų, kuriuos turėtumėte įtraukti į savo dienos racioną, kad būtumėte tinkami ir sveiki.

„Bright Side “ rūšiavo maisto produktus ir dietas, kurių reikėtų laikytis pagal įvairias amžiaus grupes, ir norėtų perduoti jums informaciją.

1. Paauglystėje

Kuri dieta yra jums tinkamiausia, atsižvelgiant į jūsų amžių

Šiame etape jūsų kūnas auga ir vystosi, todėl jums reikia daug maistinių medžiagų. Taip pat yra laikas, kai žmonės pradeda trūkti pusryčių ir valgyti dietą, kurią daugiausia sudaro greitasis maistas, o tai neteisinga.

Jei esate šioje amžiaus grupėje, įpraskite pusryčiauti kiekvieną dieną. Jūs neturite atsisakyti mėgstamų užkandžių, bet apsvarstykite galimybę sumažinti kiekį. Į savo racioną įtraukite kalcio, baltymų ir geležies turinčius maisto produktus .

2. Jūsų 20-ies

Kuri dieta yra jums tinkamiausia, atsižvelgiant į jūsų amžių

Kai tau 20 metų, pats laikas nepageidaujamą maistą padaryti sveiką ! Išjunkite bulvių traškučius, skirtus pūsti kukurūzus ar saldžiųjų bulvių pleištus, pieno šokoladą, skirtą tamsiajam šokoladui, jogurtą vietoje ledų, ir suvalgykite vištienos, keptos ant košės. Į savo racioną įtraukite maistą, kuriame gausu  omega-3 riebalų ir folio rūgšties , pavyzdžiui, lapinius žalumynus, duoną, makaronus, graikinius riešutus, lašišą ir chia sėklas.

3. Jūsų 30-ies

Kuri dieta yra jums tinkamiausia, atsižvelgiant į jūsų amžių

Norėdami paremti kūno pokyčius, įvykstančius per šį amžių, į savo racioną įtraukite maisto produktus, kurie stiprina raumenis ir stiprina kaulus. Baltymai, kuriuose yra daug baltymų, pavyzdžiui, kiaušiniai, sėklos, riešutai, sojos produktai, vištienos krūtinėlė ir kvinoja yra jūsų draugai. Pienas ir jogurtas yra būtini kaulams stiprinti, tačiau, jei reikia, apsvarstykite galimybę vartoti kalcio ir baltymų papildus.

4. Jūsų 40-ies metų

Kuri dieta yra jums tinkamiausia, atsižvelgiant į jūsų amžių

Norėdami sureguliuoti cukraus kiekį kraujyje ir pagreitinti medžiagų apykaitą, šiame etape įsitikinkite, kad į savo racioną įtraukėte skaidulų . Tokie daiktai, kaip brokoliai, sveiki grūdai ir bulvės su odele, lengvai jums tai suteiks. Reikėtų vengti greito maisto, tačiau tai gali būti ir vegetariški mėsainiai ! Jie yra sveiki ir turi daug skaidulų, kurių reikia jūsų kūnui. Užuot užsisakę, pabandykite pasigaminti savo sveikus mėsainius namuose. Kiti maisto produktai, kuriuos galite vartoti, yra sveiki naminiai sumuštiniai, neriebūs pieno produktai ir tonos vaisių ir daržovių. Į kiekvieną patiekalą būtinai įtraukite baltymų.

5. Jūsų 50-ies

Kuri dieta yra jums tinkamiausia, atsižvelgiant į jūsų amžių

Su amžiumi mūsų medžiagų apykaita mažėja , todėl patartina vartoti maisto produktus, kuriuos mūsų kūnas gali lengvai virškinti. Kai jums 50-ies, turėtumėte pakeisti pieną migdolų pienu, o įprastus javus – be kvapiųjų medžiagų ir cukraus. Vietoj to galite pridėti medaus. Norėdami  sumažinti senėjimo požymius, valgykite avokadus, brokolius, mėlynes, riešutus ir špinatus. Obuolių valgymas gali padėti sumažinti cholesterolio kiekį ir kovoti su diabetu.

6. Kai tau daugiau nei 60 metų

Kuri dieta yra jums tinkamiausia, atsižvelgiant į jūsų amžių

Kai esate šiame etape, į savo racioną būtinai  įtraukite 5 dalis daržovių ir 2 dalis vaisių. Vartokite daiktus, kuriuose gausu geležies, pavyzdžiui, špinatus, lęšius ir pupeles. Sojos pupelės ir lapiniai žalumynai taip pat padės išlikti sveikiems. Be šių, sumažinkite druskos kiekį. Prieš pirkdami daiktus, patikrinkite, ar juose nėra druskos. Gerkite daugiau vandens ir kiek įmanoma venkite šlamšto bei saldaus maisto.

Kuri dieta yra jums tinkamiausia, atsižvelgiant į jūsų amžių

Ar laikotės teisingo mitybos plano pagal savo amžių? Kaip dažnai jūs „gydotės“ greitu maistu? Praneškite mums komentaruose!

Straipsniai, kurie jums patiks

Paslaptingas receptas svorio netekimui: galite numesti 5 kg per 2 dienas

admin

Hormonų įtaka tavo organizmui: kodėl svoris auga, net kai sveikai maitiniesi

admin

Paprasti sveikatos patarimai: Stipriai pagerinsite savo sveikatą

admin