Kita

Naujas riebalus deginantis kojų pratimas, kuris gali padėti atjauninti kūną

Remiantis  Teksaso universiteto medicinos skyriaus „Galvestonas“ duomenimis, atlikti vieną pratimą kasdien gali būti naudingiau, nei eiti į sporto salę kartą per savaitę . Ir mes radome geriausią pratimą: tam nereikia specialios įrangos – tik butelio vandens – ir tai užtrunka tik iki 15 minučių. Jūs būsite nublokšti į rezultatus.

„Bright Side“ mėgsta atrasti naujus pratimus gražiam ir sveikam kūnui, ir mes negalime padėti, o tik su jais pasidalyti! Ši ypač paprasta treniruotė yra būtent tai, ko jums reikia norint pasiekti nepriekaištingą formą.

Naujas riebalus deginantis kojų pratimas, kuris gali padėti atjauninti kūną

Pratimas prie butelio gali atrodyti pernelyg paprastas – kas negali butelio laikyti tarp kojų? Be to, kad jis  suaktyvina vidinę ir išorinę šlaunies slankstelius, pilvo raumenis ir apatinę nugaros dalį, riebalų sluoksniai tampa plonesni, be to, tai sumažina patinimą, įtempia visus kojų raumenis ir tonizuoja visą kūną.

Kaip tai padaryti

Naujas riebalus deginantis kojų pratimas, kuris gali padėti atjauninti kūną

Jums reikia pasiimti butelį (kuo didesnis skersmuo, tuo geriau), padėkite jį aukštai tarp kojų – tiesiai po tarpkoju.

Padėkite kojas lygiagrečiai ir kuo arčiau vienas kito.

Išspauskite buteliuką vidinėmis šlaunimis.

Naujas riebalus deginantis kojų pratimas, kuris gali padėti atjauninti kūną

Tada pridėkite dubens judesius – įtempkite giliuosius pilvo raumenis ir nugarą perkelkite iš arkos į suapvalintą padėtį, tada atgal, traukdami dubens į priekį (kaip parodyta aukščiau pateiktoje iliustracijoje).

Atlikite visus judesius lėtai ir palaipsniui, be nereikalingo intensyvumo ir neįtempdami kelių.

Skirtingi treniruotės lygiai

Naujas riebalus deginantis kojų pratimas, kuris gali padėti atjauninti kūną

Svarbu atlikti šį pratimą visais 3 lygiais – pradedant nuo lengviausio. Kuo mažesnis butelis, tuo sunkiau jį laikyti.

1. Butelis yra aukštai tarpkojo srityje, suspaustas tarp šlaunų.

2. Butelis yra tiesiai per vidurį tarp raktikaulio ir kelių, suspaustas tarp šlaunų.

3. Butelis suspaudžiamas tarp kelių.

Atliekant šį pratimą butelis reikalingas tik norint pajusti raumenų darbą. Ateityje jums nereikės daikto pagalbos, todėl pratimą bus galima atlikti bet kurioje vietoje ir bet kada – pavyzdžiui, stovint eilėje!

Nauda sveikatai

Naujas riebalus deginantis kojų pratimas, kuris gali padėti atjauninti kūną

Be akivaizdaus raumenų tonuso ir kūno riebalų mažinimo, mankšta buteliuke aktyvina dubens dugną, mažina nugaros skausmus ir padeda pašalinti moterų sveikatos problemas (pvz., Šlapimo sfinkterio silpnumą, gimdos prolapsą ir kitas problemas). Tai taip pat žymiai sustiprina pilvo raumenis, o tai pagerina storosios žarnos veiklą .

Koks jūsų pratimas, kurį darote kasdien, kad išlaikytumėte savo kūno formą? Mums bus malonu jus išgirsti komentarų skiltyje žemiau!

Straipsniai, kurie jums patiks

Vėžio Diagnozę Išgirdęs Onkologas Išplatino Jautrią Atsisveikinimo Žinutę

admin

11 dalykų, kurie yra per daug nesaugūs, kad numestumėte į kriauklę, bet mes tai nuolat darome

admin

Mantvydas sugrįžta toliau juokinti žmones…

admin