straipsniai

NEMIGA, DAŽNI GALVOS SKAUSMAI IR MAŽA ENERGIJA GALI BŪTI ŽENKLAS, KAD ATĖJO LAIKAS PRADĖTI NAUDOTI ŠIUOS VITAMINUS!

Kai kažkas negerai su mūsų sveikata, kūnas mums duoda signalus. Bet dažnai negirdime, ką mūsų kūnas mums bando pasakyti, ir galų gale patiriame rimtų sveikatos problemų

Kai kurie iš šių signalų yra nemiga, maža energija, galvos skausmas ir tt Daugeliu atvejų tai sukelia mitybos trūkumai, tokie kaip magnis ir vitaminas K.

Šiandien mes jums papasakosime apie šių maistinių medžiagų svarbą ir tai, kaip jie gali paveikti jūsų sveikatą.

Magnis

Privalumai
Magnis yra mineralas, reikalingas daugiau nei 300 cheminių reakcijų žmogaus organizme. Jis dalyvauja kuriant naujus baltymus.

Be to, tai padeda mūsų kūnui paversti maistą energija. Šis mineralas padeda kovoti su nuovargiu ir mažina nerimą ir stresą. Jis turi gebėjimą gydyti migreną ir išvengti nuolatinių galvos skausmų.

Jei jūsų organizme trūksta magnio, serotonino kiekis sumažėja. Tai suspaudžia kraujagysles, kurios veikia neurotransmiterių funkciją.

Jei turite mažą magnio kiekį, jums dažniau pasireiškia depresija ir nemiga.

19-30 metų amžiaus moterims rekomenduojama vartoti 310 mg magnio. Tie, kurie yra vyresni, turėtų vartoti 320 mg. Vyrams nuo 19 iki 30 metų rekomenduojama vartoti 400 mg magnio. Tie, kurie yra vyresni, turėtų vartoti 420 mg.

Geriausi maistiniai magnio šaltiniai:
avokadas
špinatai
riešutai
mėsa
žuvis
duona (visa)
rudieji ryžiai

Vitaminas k

Privalumai
Vitaminas K padeda sintetinti baltymus, kuriuos mūsų organizmas turi sustabdyti kraujavimą ir kraujo tankėjimą. Jei jūsų kūne trūksta vitamino K, jums dažniau kyla kraujavimas ar per didelis mėlynės.

Vitaminas K padeda apsaugoti mūsų vožtuvus ir arterijas nuo kalcifikacijos proceso. Be to, jis sumažina Alzheimerio ir prostatos vėžio riziką.

Kartu su vitaminu D vitaminas K gali sustiprinti kaulus. Mažas vitamino K kiekis gali sukelti daugybę lūžių.

Dienos suvartojimas vitamino K iš esmės priklauso nuo svorio, amžiaus ir lyties. Suaugusiesiems rekomenduojama vartoti 0,001 mg vitamino K už kiekvieną 1 kg kūno svorio.

Geriausi dietiniai vitaminų K šaltiniai:
Taktiški prieskoniai, įskaitant čili, kanjerninius pipirus, karis ir papriką.
Žaliosios lapinės daržovės: garstyčių žalumynai, kopūstai, ropės žalumynai, špinatai.
Žolės, įskaitant petražolių, bazilikų, svogūnų, šalavijų, mairūno, čiobrelių ir kalendrų.
Salotos žalumynai, tokie kaip svogūnai, romėnų salotos, radicchio, rapsuko, raudonos salotos ir salierai.
Marinatai, pankoliai, šparagai, sojos, porai, alyvuogių aliejus, džiovinti vaisiai ir margarinas

Prieš pradėdami vartoti papildų, būtinai pasitarkite su gydytoju! Be to, labai svarbu turėti subalansuotą mitybą!

Facebook komentarai